en vecka mitt emellan

Imorgon börjar veckan som känns som veckan emellan två veckor i motsatts till att veckorna annars känns som veckan efter den ena och före den andra. Förstår du va ja mena?
Hur som haver så är listan lång på vad jag ska göra, checkas av skrivs upp nytt.
Styrkan känns mobiliserad och tills det sätter igång är listan det som får min låga att samlas ihop, sen när det väl beger sig så ska ingenting kunna rubba mig, och allt som jag då sparat på ska saftigt delas med av, förstår du va ja menar?
Troligtvis!

Annars en bra helg, utmanade spindeljävlarna i tvättstugan, åt brunch söder som söder, lyssnade på opera söder om söder och umgicks i sällskap söder om söder, gick på dans söder om söder och mumsade på kvallitetbitar söder om söder.

Till laters!


Kommentarer
Postat av: em

äre du som är livscoachen? förståru va ja mena? troligtvis.

2008-09-08 @ 07:40:03
URL: http://emmablommi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0