En dag idag

Det blev en lång dag, ömsom fin ömsom panik.
När ens närmaste blir sjuka så ter sig inte livet längre som vanligt.
Idag var jag tillbaka i bubblan där jag suttit dom senaste veckorna. Försökt göra någonting kreativt men icket, försökt göra någonting av vett men icket. Tankspriddheten har varit ett faktum. Har dock kännts som om jag klivit ut ur bubblan succesivt och nästan förstått vad som sker för att tillslut känna mig utanför tills idag. Fy satan ( ursekta uttrycket ) vilken knuff jag fick tillbaka in i bubblan, riktigt så att jag slog i bakkanten på den, bubblan alltså, ingen skön bubbelkant där inte.
Imorgon ses vi i Ume om ni så vill. laters!

Kommentarer
Postat av: em

lillfia. vi ringer om varandra, om varandra. ume ser jag här iaf :) wiho!

2008-09-12 @ 08:13:45
URL: http://emmablommi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0