mood: aggro? jag?

Det är inte mycket som gör mig rädd just nu, för allting utan det som faktiskt har betydelse kan jag inte bry mig mindre om. Just nu känns det som om män med stora knivar, långa led av spindlar eller varför inte en hel hop med galna galningar eller ja va fan som helst , jag blir bara aggro och ber dom försvinna.

Det kan bete sig som vanligt en stund men så känner jag det i ryggen men främst i ögonen. Jag önskar så att jag kunde få ge allt jag hade i motivation och jävlar anamma och all friskhet jag har till just den som behöver. Jag vet att han besitter allt samman själv, men inte kan man ha för mycke? nä det tror jag bestämt inte!

Ps. imorgon är en annan dag, undrar vilket mood som ska besitta mig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0